الجنس في الحي الشعبي الجزء الرابع
ماشيه في الشارع و بفكر في حياتي وانا ماسكة الفلوس. ونازله من شقة الاستاذ حازم. بفكر هل انا بقيت شرموطه فعلا. وجع طيزي بيرد عليا ويقولي انتي لسه بتسألي يا متناكة.. ركبت الاتوبيس و مفيش مكان اقعد. الاتوبيس زحمة قوي. وقت رجوع الموظفين. كويس اني هقف لان طيزي لسه فيها وجع بس مش قوي. لو قعدت احس بيه.. دخلت في وسط الزحمه لاني بخاف أقف على الباب.. وقفت و رفعت ايدي مسكت الماسوره في السقف. صدري اترفع مع ايدي. بصيت على صدري وضحكت. فخوره بيه و بجماله.. برفع عيني لقيت واحد قاعد على الكرسي اللي واقفه جمبه بيبص على صدري. و بيبلع ريقه. بحب اشوف هيجان الرجاله على جسمي.. غمزت له ارتبك.. الاتوبيس بيلف عملت نفسي بقع عليه بصدري. حاول يسند جسمي وأيده لمست صدري. صدري على كف ايده. هاج قوي. رفعت جسمي و وقفت ببص على بنطلونه لقيت زبه وقف على جنب.. ضحكت في سري.. لقيته اتجرأ و بيمد ضهر ايده يلمس فخدي.. فتحت عيني له كاني بهدده. خاف وكش.. ضحكت في سري.. جت المحطه بتاعتي ونزلت و شاورت له وهو راكب..
مش عارفه ايه متعتي في كدا.. بس بحس بالغرور لما احس ان الكل نفسه فيا....
روحت وانا معديه في الطريق شفت عطوه.. الكلب الوسخ اللي فضحنا عند حازم.. تفيت عليه من بعيد و مشيت. قبل ما اروح روحت لعم عبده بتاع الدكان اشتري حلاوه..
انا : خد لا عم عبده. هات بربع جنيه حلاوه ملبن
عم عبده : متخلي يا نوسه.. ما تيجي تظبطي المخزن و مش عايز فلوس...
انا : لا يا عم عبده معايا فلوس.. وبعدين انا كل مره ادخل مش بنضف حاجه و بتديني الفلوس بعد ما.. ولا بلاش... وضحكت
عم عبده : مالك يا بت ايه اللي حصلك.. قوام نسيتي الحلاوه اللي كنتي بتشحتيها..
انا : نعم يا اخويا... بشحت.. مبلاش نتكلم و نقول اللي حصل وسط الناس..
عم عبده : بس يا بت اسكتي.. مش عايز حاجه.. خدي الحلاوه وامشي..
انا : اه كدا اتظبط معايا.. هات... وكمان مفيش ربع جنيه.. اعتبره باقي حساب القديم..
مشيت وضحكت على الراجل الشايب.. بس افتكرت ان زبه تخين قوي الراجل الناقص.. و حديد.... ومعاه فلوس قد دماغة الكبيره دي.. مش مخلف وعمال يلم القرش على القرش.. ومراته زي القرشانه.. يعني ممكن اخد منه اللي انا عايزاه..
طلعت المطرح بتاعنا.. وانا طالعة من السلم لقيت الحمام مقفول. بصيت من درجة السلم تحت و شايفه اللي قاعد على القعدة البلدي. يالهوي يا ولاد.. دا اللي طالع شايف اي حد جوا. مش عارفه مش عارفين يداروا الحته الصغيره دي ليه قربت شويه. اللي جوا سماح مرات محمود. كسها ظاهر قدامي. ناعم و منتوف.. بس شق كسها كبير. قاعده تشطف كسها بعد الحمام.. طلعت فوق قبل ما تطلع وتلاقيني واقفه اتفرج..
دخلت المطرح بتاعنا لقيت امي نايمه على السرير وصاحيه.
انا : مسا الخير يا أمه..
امي : مسا الخير يا نوسه.. روحتي لشقة حازم
انا : اه يا أمه.. خدي الحساب اهو..
امي : جدعه يا نوسه... حازم ابن حلال و محترم.. علشان كدا مش بخاف عليكم لما تروحوا..
انا : اه يا أمه.. دا ذوق قوي..
امي : تعالي اطلعي جمبي هنا. عايزه اتكلم معاكي. طالما مفيش حد هنا من اخواتك.
طلعت جمب امي على السرير. وانا طالعه انبوبه المرهم وقعت..
اتلخبطت و حاولت اداري المرهم لكن امي شافته.. اترعبت.
امي : ايه المرهم دا يا بت و جبتيه منين..
انا : هيكون منين يا أمه. من الصيدليه.
امي : وجيباه ليه يا بت قولي و مين اللي قالك عليه..
انا : مفيش يا أمه والنعمه. انا عندي وجع من تحت رحت للدكتوره في الصيدليه و قلتلها اديتني دا..
امي : قربي يابت مني.. ايه الريحه دي.. انتي كنتي فين يا بت وبتعملي ايه.. انتي زي ما يكون مستحميه و ريحة الصابون باينه عليكي..
ارتبكت خالص.. مش عارفه اهرب ازاي.. اقولها ايه..
انا : صابون.. اااه.. انا خلصت تنضيف و لقيت نفسي التراب مالي جسمي.. دخلت الحمام استحميت..
امي : استحميتي في الشقه.. و حازم كان فين يا بت قولي..
انا : حازم.. حازم... مش عارفه... اااه.. حازم كان في المدرسه.
امي : مدرسه ايه يا بنت الكلب انهاردة السبت. وهو مش بيروح المدرسه. مدرسته خاصه مش بتشتغل السبت... انتي بتكدبي ليه يا بت.. قولي فيه ايه.. قولي يا بنت الوسخه..
اتلخبطت و خفت وقعدت اعيط.. وامي تضرب فيا..
امي : قولي يا بت ايه اللي حصل.. اوعي يكون عمل فيكي حاجه يا بت.. دا انا اوديه في داهيه.. قولي يا بنت الكلب.
انا : مفيش حاجه يا أمه متخافيش انا سليمه مفيش حاجه..
قعدت اعيط و هي خدتني في حضنها...
امي : بس اسكتي علشان افهم منك.. يعني يا بت انتي سليمه ولا حصل
انا : لا يا أمه انا سليمه والنعمه. انا مش صغيره..
امي : اومال عمل فيكي ايه.. قولي..
انا : خايفه منك
امي : مش بتقولي سليمه يا بت.. خايفه من ايه.. ضحك عليكي يا بت و فتحك.. قولي قبل المصيبه ما تظهر..
انا : لا والنعمه يا أمه.. انا زي ما انا بنت بنوت.. سليمه..
امي : طمنتيني يا بنت الكلب.. داهيه تاخدك وقعت قلبي في ركبي.. اومال عمل فيكي ايه يا بت قولي.. متخافيش. طالما سليمه يبقا كله بسيط..
انا : مفيش حاجه. حاجات بسيطه كدا.. لكن محصلش اللي في بالك.
امي : اومال مرهم ايه دا.. يكونش ناكك في طيزك يا بت..
سكت وبصيت لتحت.. و بعيط..
امي : يبقا العرص ناكك في طيزك.. غصب عنك يا بت.. قولي
انا : لا يا أمه مش غصب.. بس انا مكنتش اعرف انه هيدخل في طيزي.. ولا كنت اعرف الموضوع دا اصلا.
امي : يعني بكيفك يا متناكة.. يا وسخه. من دلوقتي بتعملي كدا.. اومال لما تكبري هتعملي ايه.... يخيبك بت.. قال وانا كنت عايزه اقولك متزعليش من موضوع امبارح.. اتاري البت متناكة هي كمان... مش عارفه هلاقيها منك ولا من المتناكة الكبيره اختك.. يا بت انا خايفه عليكم من السمعة دي. لما تتجوزوا ابقوا اولعوا مع اجوازكم. لكن انتوا لسه.. مين بقا هيفكر يتجوز واحده زي زنوبه فاضحه نفسها في وسط الحته..
انا : معلهش يا أمه مش هتتكرر..
طيزي وجعتني وانا قاعدة وهي لاحظت..
امي : مالك يا بت. طيزك وجعاكي.. اوعي يكون عورك البهيم دا.. قومي وريني.. وهاتي المرهم دا ادهنلك..
اتكسفت.. ومحروجة...
امي : احا يا بت.. انتي مكسوفه من امك و مكنتيش مكسوفه وانتي فاتحه طيزك تتناكي.. قومي يا وسخه اقلعي..
انا : حاضر..
قمت قلعت و نزلت الكلوت و فلقست قدامها.. مدت ايدها على طيزي تفتحها
امي : الكلب دا غشيم...فيه حد يعمل كدا.. دا طيزك كانت هتتشرخ يا بت.. هاتي المرهم.
اديتها المرهم و طلعت حته على صباعها وبدأت تحطه على خرم طيزي.. وتطلع حته تانيه و تدعك المرهم عليه وتدخل طرف صباعها..
انا : اي اي.. براحه يا أمه بيوجع..
امي : بقا صباعي بيوجع يا متناكة و زبه بيخف الوجع. اقول ايه
اقلب القدره على فمها تطلع البت لأمها.....
وقعدت تضحك.. وانا اضحك..
انا : مش حاسه بوجع يا أمه دلوقتي.. و مش حاسه بصباعك كمان.. مش حاسه بخرمي اصلا..
امي : علشان فيه مسكن يا بت. بيخدر اصلا. مش هتحسي بحاجه.. يوه يا بت فكرتيني.. ينيلك..
انا : فكرتك بايه يا أمه احكيلي.
امي : ملكيش دعوه يا بت.... احنا هنتصحاب
انا: كدا يا أمه. اومال فين كلامك امبارح ودلوقتي.. مش قلتي هتحكي معايا و هتعتبريني كبيره.. هو انا زعلتك في حاجه.
امي : اه. لما اعرف انك بتتناكي و تخبي كمان و من غير ما اعرف.. يبقا مش كبيره.. زنوبه مش بتخبي عليا اي حاجه.. قوليلي يا بت.. حازم رضاكي بحاجه..
انا : اه يا أمه.. علشان تعرفي اهو اني مش بخبي عليكي حاجه.. المره دي قالي علشان اول مره هديك خمسه جنيه وبعد ما رفضت اداني عشره جنيه. بس قالي بعد كدا تلاته جنيه بس..
امي : تلاته جنيه المعفن.. اوعي تخليه ينيكك تاني وبعدين يا بت نيك الطيز دا غلط لو حصل كتير. ممكن تتعوري.. هاتي الفلوس..
انا : خدي يا أمه.. انا يهمني انك تكوني راضيه عني... خلاص بقا متزعليش..
امي : خلاص يا بت.. بس حسك عينك تعملي حاجه من غير ما اعرف.. و تخلي بالك من نفسك. اوعي يا بت حد يكون ضحك عليكي و خرقك...
انا : يا أمه والنعمه ما حصل.. هو انا عبيطه.... اوعي تزعلي مني بقا..
امي : خلاص يا بت.. قومي البسي هدومك الشيطان شاطر و انتي يابت جسمك طري و صدرك يهيج المره قبل الراجل..
انا : صحيح يا أمه.. جسمي حلو.. تعرفي حازم بيقول اني جسمي حلو و طالعه ليكي.. شكله عينه منك بس جبان..
امي : صحيح يا بت قالك كدا.. صحيح.. لما بشوفه بيقعد يبص من تحت لتحت كدا بس خيبان خالص.. شكله ملهوش الا في العيال الصغيره..
انا : بقا كدا يا أمه.. بقا انا عيله برضو.. دا انا كل الحته بتحكي بجمالي وجسمي و في وشي كمان.... قال عيله قال..
مسكت صدري قدامها و برفعهم كدا و اقول بقا كل دا وعيله... واشد في الحلمات بتاع صدري... امي بتبص على بزازي و عاجبها حجمه و شكله اللي من غير سنتيان مشدود..
امي : قومي يا بت البسي بدل ما اهجم عليكي.. مش كفايه ضيعتي عليا الليله امبارح و نمت تعبانه. مش ناقصه.. انا لو شفت كلبه هنام معاها..
انا : يقطعني يا أمه.. وهو جري ليه. هو انا كنت اتكلمت.. تتعوض يا أمه.. خليه يجي انهاردة كدا كدا ابويا غايب اسبوع.. خدي راحتك....
امي : جتك نيله ما المنيل محمود مراته بعتته البلد انهارده.. اومال انا بعت ابوكي ليه البلد.. وصممت يروح لان محمود مسافر..
انا : وابويا يا اما. ملهوش في الموضوع..
ضحكت بصوت عالي..
امي : ابوكي.. بذمتك دا منظر حد يقرب منه.. وكمان مرخي ابن وسخه محسوب عليا راجل.. بقاله عشر سنين على كدا. ضيع شبابي معاه.... ومحمود كمان ابن وسخه بحبايه.. بس اهو شكله مهضوم شويه..
انا : وانتي هتعملي ايه يا أمه.. عايزه اقولك على حاجه بس خايفه منك..
امي : قولي يا بت.. و قلتلك قومي البسي.. صدرك دا تعابني..
انا : ما هو دا اللي عايزه اقولك عليه.. انا بقول يعنى.. يعني يعني..
امي : ماتقولي يا بت واخلصي.. وشيلي ايدك من على صدرك كدا خليني اتفرج على عروستي الحلوه.. عقبال يا بت ما انتفلك جسمك و انضفك كدا يوم فرحك..
انا : بقول انا ممكن اساعدك.
امي : ازاي يعني.. عندك زب يا بت وانا مخدتش بالي..( وضحكت)
انا : اريحك يعني يا أمه.. تصبير يعني عقبال ما محمود يرجع..
امي : تقصدي ايه يا بت.. انتي عايزه ايه.. مش مطمنه ليكي..
انا : يووه يا أمه.. انتي بتكسفيني ليه.. ما انتي فاهمه..
امي : قصدك تقولي...
انا : ايوا يا أمه.. او لو عايزه يعني.. انا اعرف اريحك..
امي : ينيلك يا بت. انتي تعرفي الكلام ده منين..
انا : حازم فرجني على صور كدا..
امي : بقا المخفي دا يطلع منه الكلام ده.. بس انا يا بت مش بتكيف من الحريم... انا كيفي الرجاله بس.. اه صحيح اعرف اكيف مره متناكة زي جيجي مثلا.. لكن عمري ما اتكيفت من ست..
انا : طب جربي و مش هتخسري حاجه يا أمه..
امي : بس يا وسخه انتي.. الا قوليلي. الواد حازم دا عامل ايه. وقومي استري نفسك يا بت انتي..
انا : خلاص يا أمه هلبس اهو.. انا قلت اخدم بس..
امي : انتي بتتكلمي جد لا بت ولا ليك غرض توصلي لحاجه.
انا : بتكلم جد والنعمه. هيكون غرضي ايه يا أمه.. لو عايزه اوصل لحاجه اكيد مش هتخبي عني حاجه. مش كدا ولا لسه شيفاني عيلة صغيره.. ( ومسكت بزازي في أيدي احركهم قدامها..
(انا عارفه ان امي بتكذب وليها شوق اني اريحها. بس عايزه العلاقه بينا متوصلش لكدا.. عرفت كدا من عنيها على جسمي و حركات صباعها في طيزي و صوابعها اللي يتحركوا على حلمات صدرها من فوق قميص النوم..)
امي: صغيره ايه بقا.. دا انتي طلعتي مصيبه سوده.. مردتيش عليا ليه يا بت
انا : في ايه يا ست الكل..
امي : في موضوع حازم.. نظامه ايه
انا : عايزه منه ايه يا أمه..
امي : ينيلك يا بت.. انتي بتغيري عليه. (ضحكت)
انا : لا ابدا. سبيه ليا يا أمه و اللي هاخده منه هديهولك..
امي : ما تتكلمي يا بنت الكلب.. بدل ما امنعك تروحي هنا ولا هنا..
انا : حاضر يا أمه.. حازم انتي عارفه مش متجوز.. يعني تعبان دايما.. وقاعد لوحده.. علشان كدا شكله هايج علطول..
امي : وحياة امك. ما انا عارفه الكلام ده.. انا اقصد في النيك يا بت..
انا : حلو يا أمه. وزبه شديد كدا مش مرخي.. بس انتي عارفه انا معرفش اتناك منه علشان مضيعش نفسي..
امي : يا بت يعني بيعمل ايه.. نظامه ايه.. عمل معاكي ايه يا بت
انا : يالهوي يا أمه.. تحسيس ايده على جسمي و لا لسانه وهو بيلحس كسي و طيزي ولا زبه و عروقه عامل زي الحديده..
امي : بيلحس يا بت و طيزك كمان.. معقول.. و لحس ليكي وانتي بشعرك كدا..
انا : اه و قال انه بيحب يشوف الشعر عادي.. الا صحيح يا امه. ما تنتفي ليا يا أمه..
امي لقيتها وشها احمر من كلامي.. وايدها بين فخادها.. قلت استغل الفرصه.. قربت منها و وحطيت ايدي على صدرها وكأني بهزر واشوف رد فعلها.. وانا بحكي..
امي : وايه كمان يا بت..
انا : و نزل لحس في خرم طيزي و شويه دخل صوابعه و يلحس كسي و انا نايمه على بطني.. و بعد شويه قام يدخل زبه في طيزي..
( كل دا وانا قاعده ادعك لي صدرها وبدأت ادخل ايدي من تحت القميص و هي هايجه من كلامي و عنيها على صدري..
فجأة قامت قلعت القميص.. و بقينا عريانين على السرير.
امي : تعرفي تقلدي حازم يا بت وهو بيلحس ليكي..
انا : اومال ايه و احسن منه..
امي : ولحس الطيز يا بت تعرفي..
انا : اه يا أمه لو عايزه اعملك زيه علشان تعرفي...
امي : لا لا لا.. بلاش.. هاتي القميص دا..
انا : مالك يا أمه.. هو انتي مخنوقه مني لسه..
امي : يا بت ولا مخنوقه ولا بتاع.. مينفعش.. اسكتي.
انا : وهو مع جيجي ينفع و مع جار جيجي ينفع و محمود ينفع. و انا لا..
امي : جار جيجي مين يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده.
انا : شكلك بتنسى يا أمه اني كنت معاكي عند جيجي لما طلعتي للزبون فوق..
امي : اه يا بنت الحرام.. (وضحكت)
انا : جربيني يا أمه. انا عايزه اريحك و اعوضك عن اللي حصل امبارح..
امي : مالك يا بت. انتي نفسك فيا ولا ايه.. يخيبك اوعي تكوني زي جيجي..
انا : ما انا هريحك و انتي بعد اذنك يعني لو مش هتمانعي يعني. تروقيني كدا..
امي : عايزه تتروقي ليه يا بت.. انتي مش حازم قالك انه مبسوط كدا.. ولحس كسك و طيزك من غير ما تنتفي..
انا : لا يا أمه.. عايزه ابقا احلى من زنوبه في كل حاجه.
امي : لا يا وسخه. اختك تشوفك هتطلب و قدريه تشوفكم. تفتحوا عنيها و البت لسه صغيره..
انا : براحتك يا أمه.. ( لفيت ضهري وعملت زعلانه)
امي : هتلوي بوزك همنعك من كله.. سيبني افكر في الموضوع دا..
لفيت و اترميت في حضنها.. عريانين.. مكنتش اعرف انها هتهيج قوي لما وشي يجي على صدرها.. انا بعمل اني بشكرها على أنها هتفكر..
امي : بس بقا يا بت ابعدي تعبتيني.
بدأت ادخل وشي بين صدرها وابوس..
انا : تسلمي يا أمه وادي بوسه وادي بوسه..
امي : بس يابت جسمي ساب.. بلاش الحركات دي.. اووووووف
لقيتها غمضت عنيها.. بدأت امسك صدرها واعصر فيه. و ابوس الحلمه بدأت ادخل الحلمه في بوقي وارضع منها. حلمة بزها كبيره و تخينه مش زينا.. قعدت وقت طويل الحس كل حته في بزازها. بدأت تروح في عالم تاني...
امي : كفايه يا بت. ااااه.. اووووووف كفايه يخربيت كدا.. اتعلمتي كل دا فين يا متناكه.. اااااه.. اووووووف
( لقيتها مسكت راسي زي ما عملت مع ابويا بتنزلها لتحت علشان الحس كسها) نزلت على بطنها بلساني و وقفت قدام كسها مبهوره من كسها الواسع و فتحته الكبيره. الكس اللي خرج منه اربعه و ياما شاف ازبار.. وهي في عالم تاني.. كسها عرقان و غرقان من عسل كسها. بدأت احرك مناخيري عليه اشمه.. ريحته مش مغسول قوي. شكلها فكت زنقتها من غير ما تشطف كويس.. بس الريحه هيجتني اكتر.. طلعت لساني وبدأت ادخل على كسها اللي شعره بدأ يظهر على جلدها بدأت الحس قوي امص شفايف كسها وادخل لساني جوا فتحة كسها.. مسكت راسي وبدأت تضغط على كسها كأنها عايزه تدخل راسي في كسها..
امي : آآآآآآه كمان اووف اخخخخ.. الحس يا واد يا سيد..
انصدمت من كلمتها.. سيد مين.. سيد اخويا.. هي بتقول واد يا سيد. يعني سيد اخويا.. سيد بيلحس كس امي.. معقول.. وهل بينيكها ولا ايه.. مرضتش اتكلم وقلت بلاش علشان مفصلهاش و بعدين ابقا اعرف..
امي : ااااه اااااه اوووف تعبانه.. الحس يا واد...
حبيت افوقها من غير ما افصلها
انا : الحس طيزك يا أمه.
فتحت عنيها وشكلها حست انها غلطت بس الشهوه غلبتها.
امي : اه يا بت.. عايزه اجرب.. اعملي كل حاجه زي ما حازم عملك.. يلا..
نزلت لتحت على خرم طيزها وبدأت الف لساني حوالين خرم طيزها.. رفعت رجليها لفوق.. وبدأت تزوم..
امي : مستنيه ايه يا بت.. الحسي خرم طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا يا بت.. زي حازم بالظبط. اااااه كمان.. دخلي صوابعك في كسي يا نوسه.. ايوا كدا.. اااااه حلو قوي يخربيت لسانك..
دخلت لساني جوا طيزها.. وبدأت الحس من جوا. مالح قوي. بس انا عايزه اكسبها و اخليها ترضى عني و ابقا سرها كله.. طلعت لساني و بدأت اطلع صوابعي و ادخل صباع في طيزها و الحس كسها.. هاجت على الآخر.. جسمها بيتلوي..
امي : ااااه اااه... اجري يا بت هاتي خياره من هناك.. خياره كبيره...
استغربت من طلبها.. رحت فعلا لقيت خيار هناك. جبت خياره ورحت.. قلتلها اعمل ايه.. قالت ادخلها في كسها.. بدأت ادخل الخياره واتفرج على الخياره بتدخل في كسها اللي عايز خيارتين مع بعض.. وبدأت الحس طيزها من تاني..
امي : اااااااه.. اسرع يا بت.. دخلي وطلعي وحركي الخياره بسرعة.. اووووووف ايوا كدا.. قوي... ااااااه اخخخخ احوووو بعبصي طيزي بقا.. اااااااه ريحي كسمك يا بنت الشرموطه.. اااااااااااااااااااه.. هموت... اااااااه... هجيب يا بت.. بسرعه بقا اهم.. اااااااااااااااااااه اوووف.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احح احح.. هجيب هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه.
جسمها اترعش و اتلوي و رجليها نزلت كأنها كانت في حرب.. جابت شهوتها و تعبت...
امي : يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي حكايه.. من زمان ما ارتحتش كدا.... هاتي يا بت القميص البس وقومي البسي قبل اخواتك ما يرجعوا..
قامت لبست و انا لبست.. وقلتلها ارتاحي انتي وانا هطبخ يا أمه....
نكمل الجزء الجاي..
دعمكم بشجع على الاستمرار..
مش عارفه ايه متعتي في كدا.. بس بحس بالغرور لما احس ان الكل نفسه فيا....
روحت وانا معديه في الطريق شفت عطوه.. الكلب الوسخ اللي فضحنا عند حازم.. تفيت عليه من بعيد و مشيت. قبل ما اروح روحت لعم عبده بتاع الدكان اشتري حلاوه..
انا : خد لا عم عبده. هات بربع جنيه حلاوه ملبن
عم عبده : متخلي يا نوسه.. ما تيجي تظبطي المخزن و مش عايز فلوس...
انا : لا يا عم عبده معايا فلوس.. وبعدين انا كل مره ادخل مش بنضف حاجه و بتديني الفلوس بعد ما.. ولا بلاش... وضحكت
عم عبده : مالك يا بت ايه اللي حصلك.. قوام نسيتي الحلاوه اللي كنتي بتشحتيها..
انا : نعم يا اخويا... بشحت.. مبلاش نتكلم و نقول اللي حصل وسط الناس..
عم عبده : بس يا بت اسكتي.. مش عايز حاجه.. خدي الحلاوه وامشي..
انا : اه كدا اتظبط معايا.. هات... وكمان مفيش ربع جنيه.. اعتبره باقي حساب القديم..
مشيت وضحكت على الراجل الشايب.. بس افتكرت ان زبه تخين قوي الراجل الناقص.. و حديد.... ومعاه فلوس قد دماغة الكبيره دي.. مش مخلف وعمال يلم القرش على القرش.. ومراته زي القرشانه.. يعني ممكن اخد منه اللي انا عايزاه..
طلعت المطرح بتاعنا.. وانا طالعة من السلم لقيت الحمام مقفول. بصيت من درجة السلم تحت و شايفه اللي قاعد على القعدة البلدي. يالهوي يا ولاد.. دا اللي طالع شايف اي حد جوا. مش عارفه مش عارفين يداروا الحته الصغيره دي ليه قربت شويه. اللي جوا سماح مرات محمود. كسها ظاهر قدامي. ناعم و منتوف.. بس شق كسها كبير. قاعده تشطف كسها بعد الحمام.. طلعت فوق قبل ما تطلع وتلاقيني واقفه اتفرج..
دخلت المطرح بتاعنا لقيت امي نايمه على السرير وصاحيه.
انا : مسا الخير يا أمه..
امي : مسا الخير يا نوسه.. روحتي لشقة حازم
انا : اه يا أمه.. خدي الحساب اهو..
امي : جدعه يا نوسه... حازم ابن حلال و محترم.. علشان كدا مش بخاف عليكم لما تروحوا..
انا : اه يا أمه.. دا ذوق قوي..
امي : تعالي اطلعي جمبي هنا. عايزه اتكلم معاكي. طالما مفيش حد هنا من اخواتك.
طلعت جمب امي على السرير. وانا طالعه انبوبه المرهم وقعت..
اتلخبطت و حاولت اداري المرهم لكن امي شافته.. اترعبت.
امي : ايه المرهم دا يا بت و جبتيه منين..
انا : هيكون منين يا أمه. من الصيدليه.
امي : وجيباه ليه يا بت قولي و مين اللي قالك عليه..
انا : مفيش يا أمه والنعمه. انا عندي وجع من تحت رحت للدكتوره في الصيدليه و قلتلها اديتني دا..
امي : قربي يابت مني.. ايه الريحه دي.. انتي كنتي فين يا بت وبتعملي ايه.. انتي زي ما يكون مستحميه و ريحة الصابون باينه عليكي..
ارتبكت خالص.. مش عارفه اهرب ازاي.. اقولها ايه..
انا : صابون.. اااه.. انا خلصت تنضيف و لقيت نفسي التراب مالي جسمي.. دخلت الحمام استحميت..
امي : استحميتي في الشقه.. و حازم كان فين يا بت قولي..
انا : حازم.. حازم... مش عارفه... اااه.. حازم كان في المدرسه.
امي : مدرسه ايه يا بنت الكلب انهاردة السبت. وهو مش بيروح المدرسه. مدرسته خاصه مش بتشتغل السبت... انتي بتكدبي ليه يا بت.. قولي فيه ايه.. قولي يا بنت الوسخه..
اتلخبطت و خفت وقعدت اعيط.. وامي تضرب فيا..
امي : قولي يا بت ايه اللي حصل.. اوعي يكون عمل فيكي حاجه يا بت.. دا انا اوديه في داهيه.. قولي يا بنت الكلب.
انا : مفيش حاجه يا أمه متخافيش انا سليمه مفيش حاجه..
قعدت اعيط و هي خدتني في حضنها...
امي : بس اسكتي علشان افهم منك.. يعني يا بت انتي سليمه ولا حصل
انا : لا يا أمه انا سليمه والنعمه. انا مش صغيره..
امي : اومال عمل فيكي ايه.. قولي..
انا : خايفه منك
امي : مش بتقولي سليمه يا بت.. خايفه من ايه.. ضحك عليكي يا بت و فتحك.. قولي قبل المصيبه ما تظهر..
انا : لا والنعمه يا أمه.. انا زي ما انا بنت بنوت.. سليمه..
امي : طمنتيني يا بنت الكلب.. داهيه تاخدك وقعت قلبي في ركبي.. اومال عمل فيكي ايه يا بت قولي.. متخافيش. طالما سليمه يبقا كله بسيط..
انا : مفيش حاجه. حاجات بسيطه كدا.. لكن محصلش اللي في بالك.
امي : اومال مرهم ايه دا.. يكونش ناكك في طيزك يا بت..
سكت وبصيت لتحت.. و بعيط..
امي : يبقا العرص ناكك في طيزك.. غصب عنك يا بت.. قولي
انا : لا يا أمه مش غصب.. بس انا مكنتش اعرف انه هيدخل في طيزي.. ولا كنت اعرف الموضوع دا اصلا.
امي : يعني بكيفك يا متناكة.. يا وسخه. من دلوقتي بتعملي كدا.. اومال لما تكبري هتعملي ايه.... يخيبك بت.. قال وانا كنت عايزه اقولك متزعليش من موضوع امبارح.. اتاري البت متناكة هي كمان... مش عارفه هلاقيها منك ولا من المتناكة الكبيره اختك.. يا بت انا خايفه عليكم من السمعة دي. لما تتجوزوا ابقوا اولعوا مع اجوازكم. لكن انتوا لسه.. مين بقا هيفكر يتجوز واحده زي زنوبه فاضحه نفسها في وسط الحته..
انا : معلهش يا أمه مش هتتكرر..
طيزي وجعتني وانا قاعدة وهي لاحظت..
امي : مالك يا بت. طيزك وجعاكي.. اوعي يكون عورك البهيم دا.. قومي وريني.. وهاتي المرهم دا ادهنلك..
اتكسفت.. ومحروجة...
امي : احا يا بت.. انتي مكسوفه من امك و مكنتيش مكسوفه وانتي فاتحه طيزك تتناكي.. قومي يا وسخه اقلعي..
انا : حاضر..
قمت قلعت و نزلت الكلوت و فلقست قدامها.. مدت ايدها على طيزي تفتحها
امي : الكلب دا غشيم...فيه حد يعمل كدا.. دا طيزك كانت هتتشرخ يا بت.. هاتي المرهم.
اديتها المرهم و طلعت حته على صباعها وبدأت تحطه على خرم طيزي.. وتطلع حته تانيه و تدعك المرهم عليه وتدخل طرف صباعها..
انا : اي اي.. براحه يا أمه بيوجع..
امي : بقا صباعي بيوجع يا متناكة و زبه بيخف الوجع. اقول ايه
اقلب القدره على فمها تطلع البت لأمها.....
وقعدت تضحك.. وانا اضحك..
انا : مش حاسه بوجع يا أمه دلوقتي.. و مش حاسه بصباعك كمان.. مش حاسه بخرمي اصلا..
امي : علشان فيه مسكن يا بت. بيخدر اصلا. مش هتحسي بحاجه.. يوه يا بت فكرتيني.. ينيلك..
انا : فكرتك بايه يا أمه احكيلي.
امي : ملكيش دعوه يا بت.... احنا هنتصحاب
انا: كدا يا أمه. اومال فين كلامك امبارح ودلوقتي.. مش قلتي هتحكي معايا و هتعتبريني كبيره.. هو انا زعلتك في حاجه.
امي : اه. لما اعرف انك بتتناكي و تخبي كمان و من غير ما اعرف.. يبقا مش كبيره.. زنوبه مش بتخبي عليا اي حاجه.. قوليلي يا بت.. حازم رضاكي بحاجه..
انا : اه يا أمه.. علشان تعرفي اهو اني مش بخبي عليكي حاجه.. المره دي قالي علشان اول مره هديك خمسه جنيه وبعد ما رفضت اداني عشره جنيه. بس قالي بعد كدا تلاته جنيه بس..
امي : تلاته جنيه المعفن.. اوعي تخليه ينيكك تاني وبعدين يا بت نيك الطيز دا غلط لو حصل كتير. ممكن تتعوري.. هاتي الفلوس..
انا : خدي يا أمه.. انا يهمني انك تكوني راضيه عني... خلاص بقا متزعليش..
امي : خلاص يا بت.. بس حسك عينك تعملي حاجه من غير ما اعرف.. و تخلي بالك من نفسك. اوعي يا بت حد يكون ضحك عليكي و خرقك...
انا : يا أمه والنعمه ما حصل.. هو انا عبيطه.... اوعي تزعلي مني بقا..
امي : خلاص يا بت.. قومي البسي هدومك الشيطان شاطر و انتي يابت جسمك طري و صدرك يهيج المره قبل الراجل..
انا : صحيح يا أمه.. جسمي حلو.. تعرفي حازم بيقول اني جسمي حلو و طالعه ليكي.. شكله عينه منك بس جبان..
امي : صحيح يا بت قالك كدا.. صحيح.. لما بشوفه بيقعد يبص من تحت لتحت كدا بس خيبان خالص.. شكله ملهوش الا في العيال الصغيره..
انا : بقا كدا يا أمه.. بقا انا عيله برضو.. دا انا كل الحته بتحكي بجمالي وجسمي و في وشي كمان.... قال عيله قال..
مسكت صدري قدامها و برفعهم كدا و اقول بقا كل دا وعيله... واشد في الحلمات بتاع صدري... امي بتبص على بزازي و عاجبها حجمه و شكله اللي من غير سنتيان مشدود..
امي : قومي يا بت البسي بدل ما اهجم عليكي.. مش كفايه ضيعتي عليا الليله امبارح و نمت تعبانه. مش ناقصه.. انا لو شفت كلبه هنام معاها..
انا : يقطعني يا أمه.. وهو جري ليه. هو انا كنت اتكلمت.. تتعوض يا أمه.. خليه يجي انهاردة كدا كدا ابويا غايب اسبوع.. خدي راحتك....
امي : جتك نيله ما المنيل محمود مراته بعتته البلد انهارده.. اومال انا بعت ابوكي ليه البلد.. وصممت يروح لان محمود مسافر..
انا : وابويا يا اما. ملهوش في الموضوع..
ضحكت بصوت عالي..
امي : ابوكي.. بذمتك دا منظر حد يقرب منه.. وكمان مرخي ابن وسخه محسوب عليا راجل.. بقاله عشر سنين على كدا. ضيع شبابي معاه.... ومحمود كمان ابن وسخه بحبايه.. بس اهو شكله مهضوم شويه..
انا : وانتي هتعملي ايه يا أمه.. عايزه اقولك على حاجه بس خايفه منك..
امي : قولي يا بت.. و قلتلك قومي البسي.. صدرك دا تعابني..
انا : ما هو دا اللي عايزه اقولك عليه.. انا بقول يعنى.. يعني يعني..
امي : ماتقولي يا بت واخلصي.. وشيلي ايدك من على صدرك كدا خليني اتفرج على عروستي الحلوه.. عقبال يا بت ما انتفلك جسمك و انضفك كدا يوم فرحك..
انا : بقول انا ممكن اساعدك.
امي : ازاي يعني.. عندك زب يا بت وانا مخدتش بالي..( وضحكت)
انا : اريحك يعني يا أمه.. تصبير يعني عقبال ما محمود يرجع..
امي : تقصدي ايه يا بت.. انتي عايزه ايه.. مش مطمنه ليكي..
انا : يووه يا أمه.. انتي بتكسفيني ليه.. ما انتي فاهمه..
امي : قصدك تقولي...
انا : ايوا يا أمه.. او لو عايزه يعني.. انا اعرف اريحك..
امي : ينيلك يا بت. انتي تعرفي الكلام ده منين..
انا : حازم فرجني على صور كدا..
امي : بقا المخفي دا يطلع منه الكلام ده.. بس انا يا بت مش بتكيف من الحريم... انا كيفي الرجاله بس.. اه صحيح اعرف اكيف مره متناكة زي جيجي مثلا.. لكن عمري ما اتكيفت من ست..
انا : طب جربي و مش هتخسري حاجه يا أمه..
امي : بس يا وسخه انتي.. الا قوليلي. الواد حازم دا عامل ايه. وقومي استري نفسك يا بت انتي..
انا : خلاص يا أمه هلبس اهو.. انا قلت اخدم بس..
امي : انتي بتتكلمي جد لا بت ولا ليك غرض توصلي لحاجه.
انا : بتكلم جد والنعمه. هيكون غرضي ايه يا أمه.. لو عايزه اوصل لحاجه اكيد مش هتخبي عني حاجه. مش كدا ولا لسه شيفاني عيلة صغيره.. ( ومسكت بزازي في أيدي احركهم قدامها..
(انا عارفه ان امي بتكذب وليها شوق اني اريحها. بس عايزه العلاقه بينا متوصلش لكدا.. عرفت كدا من عنيها على جسمي و حركات صباعها في طيزي و صوابعها اللي يتحركوا على حلمات صدرها من فوق قميص النوم..)
امي: صغيره ايه بقا.. دا انتي طلعتي مصيبه سوده.. مردتيش عليا ليه يا بت
انا : في ايه يا ست الكل..
امي : في موضوع حازم.. نظامه ايه
انا : عايزه منه ايه يا أمه..
امي : ينيلك يا بت.. انتي بتغيري عليه. (ضحكت)
انا : لا ابدا. سبيه ليا يا أمه و اللي هاخده منه هديهولك..
امي : ما تتكلمي يا بنت الكلب.. بدل ما امنعك تروحي هنا ولا هنا..
انا : حاضر يا أمه.. حازم انتي عارفه مش متجوز.. يعني تعبان دايما.. وقاعد لوحده.. علشان كدا شكله هايج علطول..
امي : وحياة امك. ما انا عارفه الكلام ده.. انا اقصد في النيك يا بت..
انا : حلو يا أمه. وزبه شديد كدا مش مرخي.. بس انتي عارفه انا معرفش اتناك منه علشان مضيعش نفسي..
امي : يا بت يعني بيعمل ايه.. نظامه ايه.. عمل معاكي ايه يا بت
انا : يالهوي يا أمه.. تحسيس ايده على جسمي و لا لسانه وهو بيلحس كسي و طيزي ولا زبه و عروقه عامل زي الحديده..
امي : بيلحس يا بت و طيزك كمان.. معقول.. و لحس ليكي وانتي بشعرك كدا..
انا : اه و قال انه بيحب يشوف الشعر عادي.. الا صحيح يا امه. ما تنتفي ليا يا أمه..
امي لقيتها وشها احمر من كلامي.. وايدها بين فخادها.. قلت استغل الفرصه.. قربت منها و وحطيت ايدي على صدرها وكأني بهزر واشوف رد فعلها.. وانا بحكي..
امي : وايه كمان يا بت..
انا : و نزل لحس في خرم طيزي و شويه دخل صوابعه و يلحس كسي و انا نايمه على بطني.. و بعد شويه قام يدخل زبه في طيزي..
( كل دا وانا قاعده ادعك لي صدرها وبدأت ادخل ايدي من تحت القميص و هي هايجه من كلامي و عنيها على صدري..
فجأة قامت قلعت القميص.. و بقينا عريانين على السرير.
امي : تعرفي تقلدي حازم يا بت وهو بيلحس ليكي..
انا : اومال ايه و احسن منه..
امي : ولحس الطيز يا بت تعرفي..
انا : اه يا أمه لو عايزه اعملك زيه علشان تعرفي...
امي : لا لا لا.. بلاش.. هاتي القميص دا..
انا : مالك يا أمه.. هو انتي مخنوقه مني لسه..
امي : يا بت ولا مخنوقه ولا بتاع.. مينفعش.. اسكتي.
انا : وهو مع جيجي ينفع و مع جار جيجي ينفع و محمود ينفع. و انا لا..
امي : جار جيجي مين يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده.
انا : شكلك بتنسى يا أمه اني كنت معاكي عند جيجي لما طلعتي للزبون فوق..
امي : اه يا بنت الحرام.. (وضحكت)
انا : جربيني يا أمه. انا عايزه اريحك و اعوضك عن اللي حصل امبارح..
امي : مالك يا بت. انتي نفسك فيا ولا ايه.. يخيبك اوعي تكوني زي جيجي..
انا : ما انا هريحك و انتي بعد اذنك يعني لو مش هتمانعي يعني. تروقيني كدا..
امي : عايزه تتروقي ليه يا بت.. انتي مش حازم قالك انه مبسوط كدا.. ولحس كسك و طيزك من غير ما تنتفي..
انا : لا يا أمه.. عايزه ابقا احلى من زنوبه في كل حاجه.
امي : لا يا وسخه. اختك تشوفك هتطلب و قدريه تشوفكم. تفتحوا عنيها و البت لسه صغيره..
انا : براحتك يا أمه.. ( لفيت ضهري وعملت زعلانه)
امي : هتلوي بوزك همنعك من كله.. سيبني افكر في الموضوع دا..
لفيت و اترميت في حضنها.. عريانين.. مكنتش اعرف انها هتهيج قوي لما وشي يجي على صدرها.. انا بعمل اني بشكرها على أنها هتفكر..
امي : بس بقا يا بت ابعدي تعبتيني.
بدأت ادخل وشي بين صدرها وابوس..
انا : تسلمي يا أمه وادي بوسه وادي بوسه..
امي : بس يابت جسمي ساب.. بلاش الحركات دي.. اووووووف
لقيتها غمضت عنيها.. بدأت امسك صدرها واعصر فيه. و ابوس الحلمه بدأت ادخل الحلمه في بوقي وارضع منها. حلمة بزها كبيره و تخينه مش زينا.. قعدت وقت طويل الحس كل حته في بزازها. بدأت تروح في عالم تاني...
امي : كفايه يا بت. ااااه.. اووووووف كفايه يخربيت كدا.. اتعلمتي كل دا فين يا متناكه.. اااااه.. اووووووف
( لقيتها مسكت راسي زي ما عملت مع ابويا بتنزلها لتحت علشان الحس كسها) نزلت على بطنها بلساني و وقفت قدام كسها مبهوره من كسها الواسع و فتحته الكبيره. الكس اللي خرج منه اربعه و ياما شاف ازبار.. وهي في عالم تاني.. كسها عرقان و غرقان من عسل كسها. بدأت احرك مناخيري عليه اشمه.. ريحته مش مغسول قوي. شكلها فكت زنقتها من غير ما تشطف كويس.. بس الريحه هيجتني اكتر.. طلعت لساني وبدأت ادخل على كسها اللي شعره بدأ يظهر على جلدها بدأت الحس قوي امص شفايف كسها وادخل لساني جوا فتحة كسها.. مسكت راسي وبدأت تضغط على كسها كأنها عايزه تدخل راسي في كسها..
امي : آآآآآآه كمان اووف اخخخخ.. الحس يا واد يا سيد..
انصدمت من كلمتها.. سيد مين.. سيد اخويا.. هي بتقول واد يا سيد. يعني سيد اخويا.. سيد بيلحس كس امي.. معقول.. وهل بينيكها ولا ايه.. مرضتش اتكلم وقلت بلاش علشان مفصلهاش و بعدين ابقا اعرف..
امي : ااااه اااااه اوووف تعبانه.. الحس يا واد...
حبيت افوقها من غير ما افصلها
انا : الحس طيزك يا أمه.
فتحت عنيها وشكلها حست انها غلطت بس الشهوه غلبتها.
امي : اه يا بت.. عايزه اجرب.. اعملي كل حاجه زي ما حازم عملك.. يلا..
نزلت لتحت على خرم طيزها وبدأت الف لساني حوالين خرم طيزها.. رفعت رجليها لفوق.. وبدأت تزوم..
امي : مستنيه ايه يا بت.. الحسي خرم طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا يا بت.. زي حازم بالظبط. اااااه كمان.. دخلي صوابعك في كسي يا نوسه.. ايوا كدا.. اااااه حلو قوي يخربيت لسانك..
دخلت لساني جوا طيزها.. وبدأت الحس من جوا. مالح قوي. بس انا عايزه اكسبها و اخليها ترضى عني و ابقا سرها كله.. طلعت لساني و بدأت اطلع صوابعي و ادخل صباع في طيزها و الحس كسها.. هاجت على الآخر.. جسمها بيتلوي..
امي : ااااه اااه... اجري يا بت هاتي خياره من هناك.. خياره كبيره...
استغربت من طلبها.. رحت فعلا لقيت خيار هناك. جبت خياره ورحت.. قلتلها اعمل ايه.. قالت ادخلها في كسها.. بدأت ادخل الخياره واتفرج على الخياره بتدخل في كسها اللي عايز خيارتين مع بعض.. وبدأت الحس طيزها من تاني..
امي : اااااااه.. اسرع يا بت.. دخلي وطلعي وحركي الخياره بسرعة.. اووووووف ايوا كدا.. قوي... ااااااه اخخخخ احوووو بعبصي طيزي بقا.. اااااااه ريحي كسمك يا بنت الشرموطه.. اااااااااااااااااااه.. هموت... اااااااه... هجيب يا بت.. بسرعه بقا اهم.. اااااااااااااااااااه اوووف.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احح احح.. هجيب هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه.
جسمها اترعش و اتلوي و رجليها نزلت كأنها كانت في حرب.. جابت شهوتها و تعبت...
امي : يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي حكايه.. من زمان ما ارتحتش كدا.... هاتي يا بت القميص البس وقومي البسي قبل اخواتك ما يرجعوا..
قامت لبست و انا لبست.. وقلتلها ارتاحي انتي وانا هطبخ يا أمه....
نكمل الجزء الجاي..
دعمكم بشجع على الاستمرار..
4 年 前