الجنس في الحي الشعبي الجزاء السادس
???الجزء السادس ???
بعد ما خلصنا الاكل وقعدنا شويه و شربنا شاي.. قام سمير طلع علشان امه هتدور عليه....
شويه ولقينا الباب بيخبط.. اللبوة سماح..
سماح : البقية في حياتكم يا بنات.. انا لسه عارفه دلوقتي.
انا : حياتك الباقيه يا سماح..
سماح : ازيك يا سالم. عاش من شافك..
سالم : تسلمي يا ست سماح.. في خدمتك.
سماح : ازيك يا قدريه.. مش قلتلك تعدي عليا من يومين. عايزاكي في موضوع..
قدريه : معلهش يا ست سماح.. هيجيلك و النعمه. ( بتقولها بخوف و اول مره اشوفها تقولها يا ست)
سماح : متنسيش بس علشان مزعلش منك..
قدريه : لا حاضر والنعمة هجيلك..
سماح : اومال فين زنوبه.. مش شايفاها
انا : بتقضي طلب وراجعه.. اقعدي اعملك شاي..
سماح : لا يا حبيبتي تسلمي.. انا قلت اعمل الواجب..
انا : تسلمي يا سماح. صاحبة واجب..
سماح : سلام بقا علشان المطرح لوحده..
مشت سماح.. وقفلت وراها..
انا : المتناكة دي بتكلمك كدا ليه يا بت انتي
قدريه: مفيش حاجه.. عادي يعني. كانت عايزانى وانا مروحتش
انا : وايه يا ست سماح دي و بتكلميها وانتي خايفه ليه. فيه ايه يا بت..
قدريه : بقولك ايه يا نوسه. سبيني في حالي.. (غمزت ناحية سالم علشان تفهمني انه قاعد ومش هينفع تتكلم)
انا: ايه يا سالم انت ناوي تبات هنا ولا ايه.
سالم : انتي قلبتي عليا ليه.. انا قايم ماشي..
انا : ابقا سلم على امك و اختك..
سالم : سلام..
مشي سالم...
انا : قولي بقا فيه ايه..
قدريه : اقولك ايه.. طبعا بتهددني كل شويه لتفضحني... عايزه تزل فيا..
انا : بنت المتناكة.. شايفه انتي عملتي ايه في نفسك.. لازم نشوف حل للموضوع دا.
قدريه : حل ايه..
انا : مش عارفه.. بس لازم نكسر عينها.. مش عارفه ازاي..
قدريه : ايه رأيك نشور زنوبه..
انا : زنوبه تعرف يا بت انك مفتوحه..
قدريه : مش عارفه. بس حاسه كدا من كلامها وطريقتها ان سماح قالتها.. وبعدين اقولك على سر تاني.. انا شفت سيد بيلحس لزنوبه واحنا نايمين .. قلت في عقلي يبقا سماح قالت لها على الموضوع.. و هي هددت الواد و خلته يلحس ليها..
انا : زنوبه دي زي سماح بالظبط شرموطه كبيره..
قدريه : عندك حق.. شايفه الوسخه. ابوها ميت و نازله تتسرمح في الشارع.. المهم قوليلي... مكنتش اعرف انك بتتناكي في طيزك.. (وضحكت)
انا : الموضوع جه صدفه كدا.. دا حتى أول مره اتناك في طيزي.
قدريه : لا يا شيخه. انتي بتكلمي عبيطه قدامك. ولا هبلة. انتي اتناكتي قبل كدا فيها. احكيلي..
انا : بصراحه اه وجه برضو صدفه
قدريه : مين مين ها....
انا : مالك يا بت ما تهدي انتي هايجه علطول حتى بس الكلام..
عارفه حازم المدرس اللي بنروح نروق شقته..
قدريه : اه عارفه.. ناكك
انا : اه.. هو دا الوحيد اللي ناكني قبل انهارده.
قدريه : واستحملتي ازاي يا بت دا صعب قوي الموضوع دا
انا : هو انتي جربتي يا شرموطه.. دا انتي ناقص تتناكي في بطنك و ضهرك..
قدريه : بصراحه جربت كل حاجه مع سمير.
انا : سمير بس ولا مخبيه حاجه تانيه..
قدريه : هخبي ايه يعني.. سمير وجربتها مرتين قبل ما اتفتح لقيت الموضوع صعب. بعد ما فتحت كسي بأيدي وانا مش فاهمه. نسيت موضوع الطيز دا. نيك الكس هو كل حاجه. انتي مفكره ان اللعب دا حاجه من غير نيك في الكس..
انا : حلو يا بت للدرجة دي..
قدريه : الا حلو.. دا متعة تانيه خالص.. كل دا ولا ايه لازمه..
(حسيت ان البت عرضها خبيث.. عايزه توقع رجلي في الموضوع..) قلت لازم اضايقها
انا : مش مهم يا ختي الوقتي.. الاهم احافظ على نفسي بدل ما اتمرمط و اضيع حياتي.. وانا مبسوطه من اللعب دا و بتمتع بيه
قدريه : انتي لازم تلقحي بالكلام و تقطمي فيا.. انا قايمه راحه لسماح اشوفها عايزه ايه..
انا : روحي لستك يا كلبه سماح..
قدريه : ملكيش دعوه.. ستي ستي.. ملكيش فيه..
انا : بقا كدا.. طيب لما امك تيجي و نعرفها و نشوف وضعها ايه معاكي..
قدريه : لا يا نوسه. ابوس رجلك.. انا بهزر معاكي. انتي بتقفشي ليه.. انا اسفه حقك عليا..
انا : انزلي بوسي رجلي الأول
قدريه : ابوس يا ختي.. بس اوعي تقولي لأمك.
انا : قومي روحي للكلبه..
قدريه قامت وخرجت وانا نمت على السرير و بدأت افكر في كل اللي بيحصل واللي هيحصل.. ايه الأسرار دي كلها. يا ترى امي هتعمل ايه بعد ما ابويا مات.. هتتجوز ولا هتفضل كدا. لسه صغيره.. وانا بفكر رحت في النوم.. مش عارفه نمت قد ايه بس صحيت فجأة.. كنت بحلم.. حلمت ان سيد بيلحس كسي و سالم بينيك فيه و في مكان تاني امي قاعدة عريانه و حواليها رجاله كتير بيلعبوا في جسمها وهي ماسكة فلوس كتير.. و قدريه موطيه تبوس رجلين سماح و سماح بتضحك و زنوبه بتلحس كسها.. و كأن كل دا في مكان والناس بتتفرج. وسط الناس لقيت سمير و حماده و عطوة و حازم و ستي جيجي وابويا قاعد يلف عليهم يشحت. و ناس كتير قاعده تصور و هيصه كبيره.. و صحيت من الخضه....
شوية ولقيت الباب بيخبط.. زنوبه رجعت..
انا: كنتي فين يا ست هانم.. بذمتك الناس تقول ايه. بذمتك انتي الكبيره والعاقله..
زنوبه : بصي يا بت انتي. مش عايزه صداع. ملكيش دعوه. انا محدش له كلمة عليا.. والنعمة اسيب المطرح واهج من هنا.
انا : هو فيه ايه. كل دا علشان بسألك. حقك عليا يا ست هانم. برحتك خالص..
زنوبه : ايوا كدا اتظبطي معايا.. و حسك عينك تروحي عند حازم تاني. سمعتي كلامي ولا مش سامعه
انا : ااااه قولي كدا بقا.. كنتي رايحه لحازم.. و مالك متضايقه ليه. هو انا بروح بمزاجي.. انا بروح لشغل يا ختي. ابقى خليه يقول مش عايز نوسه وانا مش راحه
زنوبه : لا مش هتروحي تاني. حتى لو هو طلبك.. انا اللي هروح.
انا : ليه يا اختي.. زهق منك و قالك انا مش عايزك علشان كدا متضايقه وغيرانه..
زنوبه : انا هغير منك انتي.. انتي جرا لمخك حاجه. دا بيموت فيا وميقدرش يتستغني عني..
انا : طيب خلاص. قوليله يا حازم انت بتموت فيا انا.. ليه بقا قلت لنوسه مش عايز حد يجي هنا تاني غيرك ( وضحكت)
زنوبه : علشان انتي لعبتي بعقله و انا خلاص عقلته تاني.. اديته اللي مش هتقدرى تديهوله.. ابقى شوفي بقا هيعوز مين يا اختي
انا : عملتي ايه يا بت.. اديتي ايه.. اوعي يكون اللي في بالي
زنوبه : اه يا اختي اللي في بالك.. شوفي بقا هو هيعوز مين.
انا : سلمتي نفسك ليه يا بت.. انتي اتجننتي..
زنوبه : ملكيش دعوه.. انا حره.. كسي وانا حره فيه.. وإياك حسك عينك تجيبي سيرة لأمك
انا : يا خيبتك السوده.. ضيعتي نفسك يا بت.. علشان ايه.. انتي عقلك راح فين
زنوبه : مش انا اللي تيجي واحده زيك تاخد منها حد..
انا : وانتي كدا كسبتي.. ما كله على دماغك يا شرموطه. الاقيها منك ولا من اختك..
زنوبه : انتي عرفتي..
انا : اه عرفت خيبتك وخيبتها.. يا حسرة امك لما تعرف.. بقا انتي عارفه ان اختك ضاعت و راحه تضيعي نفسك..
زنوبه : احنا كدا كدا ضايعين.. احنا مكتوب علينا كدا.. هناخد ايه يا حسره.. هتتجوزي زي امك ولا سماح ولا بنت خالتك ولا مين. خدوا ايه هما.. لا انا مش هعيش نفس العيشه دي.. انا هسرح والم فلوس و اخد مطرح ليا بعيد عن القرف دا و انزل اشتغل في صاله ولا بار ولا كباريه حتى و امسك فلوس.. انا مش هضيع عمري في الهم دا..
انا : وتوصلي للحاجات دي ازاي يا خيبة انتي.. انتي تعرفي مين غير معرفة الفقر والهم..
زنوبه : اللي يسأل ميتوهش.. ملكيش دعوه انتي. عايزه تفضلي هنا في مقلب الزباله دا انتي حره. لكن انا لا.. مش هيحصل. بصي كدا.. خمسين جنيه. طلعتهم من حازم.. انا لازم اعمل حاجه لنفسي.. خليكي انتي في الهم بتاعك..
انا :خمسين جنيه.. دا ربع المرتب بتاعه.. معقول..
زنوبه : وفيه اللي يدفع اكتر لو خدت مكان وروقت نفسي بشويه لبس و نضافة.... حياة تانيه يا بنتي.. بلاش قرف.
انا : معقول فيه حد بيدفع اكتر من كدا في المره الواحده.
زنوبه : اومال ايه.. بكرا افكرك و افرجك.. الفلوس كمان غير الهدايا والاكل و الشرب
انا : الناس دي بتجيب الفلوس دي منين.. معقول
زنوبه : انتي مش عايشه في العالم.. انا بقا عايزه اعيش... مفيش قرف نطفحه هنا
انا : عندك الاكل. خالتك باعته اكل...
زنوبه : ياما جاب الغراب لأمه.. بطاطس و رز و بصل..
انا : اللي موجود.. مش عاجبك انزلي هاتي اكل ما انتي بقيتي غنيه
زنوبه : ما انتي كمان ممكن تمسكي احلى فلوس.
انا : لا يا حبيبتي. انا اخاف من الكلام ده. خليني في حالي
بدأت تاكل وهي قاعده تسب للحياة و الظروف و انا قعدت افكر في كلامها.. صحيح هو احنا كده كده ضايعين.. حتى لو اتجوزت هفضل في نفس القرف.. الكلام بدأ يلعب في عقلي. وسرحت في اللبس والفلوس و شقه نضيفه زي جيجي وحمام زي بتاعها.. هو انا احافظ على نفسي علشان افضل عايشه في نفس القرف دا. زنوبه عندها حق..
زنوبه : اومال فين الشرموطه الصغيره
انا : عند الشرموطه الكبيره صاحبتك.. اللي انتي سيباها تزل في اختك
زنوبه : وانا اعمل ايه. انا كنت ضربتها على ايدها. ما هي اللي راحت قالت ليها انا عورت نفسي يا سماح..
انا : وايه العمل. هنسيب البت تحت طوعها كدا..
زنوبه : نعمل ايه يعني..
انا : لازم نكسر عينها علشان متتحكمش في البت الغلبانه دي..
زنوبه : تكسري عين مين يا بت. دا عينها واسعه. شرموطه و جوزها عارف.. هتعملي فيها ايه..
انا : فكري كدا. مش انتي الكبيره..
زنوبه : مش عارفه. بس اللي يكسر عينها انها تتقفش مع حد في شقته و تنفضح..
انا : طب ازاي دا. هو احنا نعرف بتروح لمين. ولا نفضحها ازاي..
زنوبه : جالي فكره. نراقبها مره وهي طالعه تسرح..
انا : خلينا عرفنا.. طب هنفضحها ازاي..
زنوبه : مش عارفه.. تيجي نبلغ القسم..
انا : يالهوي.. انا اروح القسم برجلي.. و هيقولوا انتوا مالكم و عايزين ايه. مش بعيد يمسكونا..
زنوبه : صحيح.. ايه رايك نقول لحازم يساعدنا في الموضوع دا. و انا هدلعه مره من غير ما احاسبه عليها
انا : يخرب شيطانك.. صح. هو اللي فاهم و يعرف الكلام ده. ونخلص من المتناكة دي شوية.. تتحبس شوية ترجع مكسوره..
زنوبه : بس انتي شايله منها قوي كدا ليه.. مش معقول علشان موضوع قدريه بس.. اكيد فيه حاجه تانيه
انا : وموضوع سيد برضو.... صحيح هي سألت عليكي.. انتي ليه علاقتك بيها..
زنوبه : وانت مالك..
انا : بقا كدا يا زنوبه.. هو انا مش سرك برضو.. لسه بتخبي عليا.
زنوبه : مفيش علاقة ولا حاجه.. أصحاب و بتحكي ليا وكانت عايزه تجر رجلي في سكتها.. ولما تكون متخانقه مع امك بتبقا عايزه حد يروق جسمها.. بروح انضفها..
انا : تنضفي بس يا وسخه.. اكيد هي اللي علمتك الحاجات اللي انا وانتي عملناها يوم ما سهرنا نشوف ابوكي وامك..
زنوبه : لا مش هي اللي علمتني.. سهير المتناكة اللي علمتني.. بس انا عملت معاها كام مره و محمود جوزها في البلد.. بس مش بتكيف منها..
انا : ليه يا بت.
زنوبه : بتحب تضرب و تعمل حاجات غريبه كدا.. وانا مش بحبها..
انا : زي ايه.. و بتضرب ازاي..
زنوبه : بتحب تضرب اللي معاها و كأنه خدام عندها.. و تحب تفك زنقتها على جسم اللي معها.. وانا بقرف يا ختي. مش عارفه شافت الكلام ده فين.. و تشد شعر كسي كدا بطريقه توجع..
انا : بتحب الوسخه تزل اللي معاها.. طب وتعرفي ايه عن جوزها.. متكلمتش معاكي عليه..
زنوبه : عايزه ايه يا وسخه. عايزه تعرفي ايه.. ( وضحكت)
انا : اعرف كل حاجه
زنوبه : قالت كل حاجه.. دي مش بقعد في بطنها سر.. زي خلفتها كدا. علطول بتسقط..
انا : كل حاجه زي ايه
زنوبه : زي اللي انتي بتلفي و تدوري عليه.. محمود و امك
انا : امممم.. وهي متضايقه..
زنوبه : لا. بس هي عايزه تزل امك. تكون تحت طوعها. دا اللي فهمته من كلامها. هي عايزه تبقا معلمه و تشغل نسوان معاها..
انا : اااااه.. مش بعيد تكون بتشغل اختك و اخوكي..
زنوبه : بالنسبه لاختك تخاف.. لأنها لسه صغيره.. بس هي عايزه تخليها تحت طوعها.. علشان لما تكبر شويه تشغلها..
انا : يبقا لازم نفوق اختك و نعمل الموضوع دا..
زنوبه : ماشي... كسي بيحرقني قوي يا بت يا نوسه..
انا : مش لسه مفتوحه انهاردة.. يبقا ممكن الحرقان دا منه.. هو حازم مقلش ليكي تعملي حاجه.. ولا ادالك مرهم ( وضحكت)
زنوبه : المرهم دا خدته زمان.. لكن هو قالي اجيب مطهر وانا مروحه.. بس مش عارفه احطه كدا ولا احطه في مايه..
انا : هاتي احطه في مايه و تروحي الحمام تغسلي كسك بيه. يمكن يخف شويه.. وبعدين اكيد شويه و هيخف لوحده.. قوليلي يا بت.. نيك الكس حلو..
زنوبه : اوووف يا بت يا نوسه.. حاجه تانيه خالص.. سيبك بقا من الكلام الفاضي دا. انت اتنكت في طيزي ياما.. بس الكس متعة تانيه.. اول مره اترعش كدا و احس اني بتنفض من الشهوة.... اووووووف يا بت على المتعة.. وحازم كمان بيقولي اول يوم بيكون متعة اقل.. لكن بعد ما كسي يرتاح هحس بمتعة اكبر كمان.... انا كنت خايفه قوي يا بت وزبه داخل في أول فتحة كسي.. وشديت نفسي كدا. بس هو هداني خالص ودخل زبه واحده واحده براحه.. لغاية ما حصل..
انا : اوف يخرب بيتك هيجتي كسي..
زنوبه : اريحك يا بت لو ليكي شوق..
انا : ما انتي بتقولي اهو.. دا غير دا....
الباب بيخبط... فتحت الباب لقيت قدريه.. وشها في الأرض
انا : مالك يا بت..
قدريه : مفيش يا نوسه سيبيني في حالي ابوس رجلك..
انا : شايفه يا زنوبه.. شايفه شكلها راجع ازاي....
زنوبه : سبيها دلوقتي يا نوسه.. هنبقا نشوف الموضوع دا بعدين..
عدي الوفت وانا بتكلم مع زنوبه و قدريه قامت تنام.. و طلعت انا انام على السرير.. و شوية ولقيت زنوبه جايه ورايا..
زنوبه : مين بقا هينام جمب امك لما ترجع..
انا : انا طبعا..
زنوبه : وليه مش انا ولا قدريه ولا سيد..
انا : وحشك لحس سيد اخوكي..
زنوبه : ايه الكلام ده يا بت.. سيد ايه ولحس ايه. انتي اتجننتي.
انا : لو انا اتجننت عيني اللي شافته بيلحس ليكي بالليل واحنا نايمين مش مجنونه..
زنوبه : بطلي الكلام ده يا نوسه.. الكلام دا مش سهل..
انا : يا ستي هو انا اتكلمت.. انا بسأل بس..
زنوبه : قوليلي بقا انتي مش وحشك لحسي..
انا : مالك يا بت من المغرب وانتي ليكي غرض.. فيه إيه..
زنوبه : بصراحه كسك بتكيف منه.. او بصراحه بقا.. صدرك..
انا : يعني الموضوع مش تريحيني انا.. القصه انك ليكي شوق
زنوبه : بصراحه اه.. عايزه جسمك و كسي بياكل فيا.. عايزه اجرب معاكي حاجه..
انا: على شرط...
زنوبه : ايه هو
انا: اروح لحازم بمزاجي..
زنوبه : اه يا وسخه عجبك زبه ولا الفلوس..
انا : لا عايزه اشوف هو استغني عني ولا لا..
زنوبه : مره واحده.. موافقه.. ؟
انا : ماشي... عايزه تجربي ايه بقا..
زنوبه : لسانك جوا كسي.. مش من برا.. و كمان احك كسي في كسك.. و كمان عايزه تدعكي كسي ببزك وتدخلي حته منه.
انا : حيلك حيلك يا ختي.. كل دا و مره واحده بس عند حازم.. لا مينفعش.. وبعدين ادخل بزي في كسك ازاي يا بت انتي ( وضحكت)
زنوبه : مرتين يا وسخه. و تدخلي بزك زي ما بتدخلي بزك في بوق لي راجل. يلا بقا يا نوسه.. مش عايزه تشوفي كسي وهو مفتوح..
انا :صراحه اه..
زنوبه : طب يلا نقلع يا بت..
انا : قومي اشطفي كسك الأول.. المره اللي فاتت مكنتيش غاسله و كانت ريحته صنانه يا معفنه..
زنوبه : يا بت انا غاسله بمطهر و غسلت بعدها و بعدين دا انا مستحميه عند حازم قبل وبعد..
قامت تقلعني وانا ادلع عليها وهي هايجه قوي.. نمت على بطني بدلع علشان امنعها تقلعني.. نامت فوقي و كأنها بتنيك فيا في طيزي.. رفعت القميص من ورا و نزلت الكلوت بتاعي و قامت فتحت طيزي و شدت شعرايه. نطيت من على السرير من الوجع.
انا : ااااه.. بقا كدا يا وسخه دا انت هنتف شعر طيزك دا بأيدي كله..
لفيت و قمت اقلع فيها.. وهي هايجه بشكل غريب. وهي تقلع فيا وانا برفع قميصها و هي بتقلعني وهجمت على بزي تاكل فيه..
انا : آآآآآآه براحه يا متناكة فيه ايه يا بت اتسعرتي ولا ايه.. اووووووف براحه يخرب عقلك.. مال بزازك شاده ليه كدا يا بت..
بدأت العب في بزازها و هي بترضع في بزازي.. رمتني على السرير و نزلت شدت الكلوت بتاعي و دخلت بين رجلي كسها على كسي.. وبدأت تحك كسها بكسي..
انا : اوووف.. ايه دا يابت.. حلو قوي.. اااااه. احوووو. كسك مبلول و شعرتك بتحك كسي قوي كمان..
زنوبه : ااااه. حلو قوي يا نوسه.. حكي انتي كمان. ااااه يا خرابي كسي هيموتني.. عايزه اتناك يا نوسه..
قامت فوقي وقعدت بكسها على بزازي تحك كسها فيهم.. و كسها قاعد ينزل عسله.. تمسك البز بأيد و تحاول تحشر في كسها...
زنوبه : لازم انتي اللي تدخليه.. انا هفلقس وانتي تدخلي من ورا..
فقلست قدامي.. و طيزها اتفتحت قدامي. و كسها مفتوح وغرقان. و عسلها نازل على شعر كسها وشفايفه.. قربت بصدري اللي مجنن الكل.. ومسكت بزي اليمين و بدأت احاول ادخله في كسها و هي تشد بايدها الاتنين من ورا علشان كسها يفتح اكتر.. بدأت احس بسخونة كسها و عسله على حلمة بزي و بدايته.. بدأت اضغط قوي..
زنوبه : اااااه ادعكي يا بت انتي قوي هو كسي فيها سنان خايفه على بزك.. اووووووف انا لازم اجرب الحركة دي مع سهير.. ااااه... لسانك بقا مع صوابعك.. كسي بياكل فيا يا نوسه.. اووووووف.. انا عايزه اتناك كل ساعة علشان اهدي..
شلت بزي و مسحته في طيزها.. و نزلت بوشي أقرب من كسها.. بدأت الحس كل حته فيه. وهي ترجع بطيزها على وشي.. مناخيري محشوره في كسها المتناكة.. بعدت وبدأت ادخل لساني و صوابعي الاتنين..
زنوبه : آآآآآآه احوووو.. والنعمة هموت.. انا متناكة قوي.. بسرعة يا نوسه علشان اريح كسك.. ولا صحيح.. هترتاحي ازاي و انتي بنت بنوت.. اااااه.. براحه يا بت. ايوا كدا ريحي كسي على الهادي..
انا : اهو يا لبوة يا ام كس واسع وطيز واسعه.. اهو يا واسعه لساني احلى ولا لسان سيد اخوكي يا متناكة....
زنوبه : اه يا شرموطه عرفتي كل حاجه.. لا سيد بيقرف جته نيله.. الحسي يا بت.. عايزه دكر دلوقتي يا ولاد.. اووووووف.. ادعكي جامد يا نوسه عايزه اجيبهم.. اااااااااااااااااااه... استنى.. مش عايزه اجيب دلوقتي.. نجيب سوي زي ما عملنا الأول.. بس استنى افشخ كسك
انا : قومي يا شرموطه فرجيني..
زنوبه : ما تجيبي بزازك دي بت وتاخدي بزازي..
انا :احا يا متناكة.. عينك فيهم انتي و الناس كلها هيفرقعوا..
اخرك تدلعي بيهم في ايدك و بوقك.. و تبوسي ايدي كمان.. شوفي كام واحد نفسه يلمسهم بس..
قامت البت هجمت على بزازي. تعصر فيهم و تمص وتلحس تتف على الحلمات و تمص تاني.. بتشفط بزازي في بوقها..
انا : اااااه براحه يا بت على بزازي مش عايزه اتعبهم.. اووووووف.. ايوا كدا الحسي و مصي على الهادي يا لبوه.. امسكي براحه كدا... ااااه اوووف يا بزي..
نزلت لتحت تلحس بطني و تعصر بزازي بايدها.. وصلت لشعر قبة كسي شعرتي يعني.. بدأت تشد الشعر بشفايفها. و تقرص حلمات بزي.. نزلت لكسي من أوله عند راس كسي كدا الزنبور. و بدأت تمص فيه.. جسمي ارتعش.. نزلت تفتح شفايف كسي بلسانها.. و تلحس اللي نزل من كسي على الشفايف.. و آخر كسي من تحت بدأت تشفط اللي بينزل من كسي.. نزلت على خرم طيزي.
زنوبه : الحلو دا اللي داق الزب.. لازم ادوقه لساني.. يا متناكة تتناكي في طيزك من غير ما تقولي.. طب خدي البعبوص دا..
انا : اااااه براحه يا بت انا لسه مش متعوده ولا واسعة يا واسعه.. اااااه اووووووف اه العبي بصباع كدا والحسي كسي..
زنوبه : افتحك يا بت و نشتغل مع بعض..
انا : لا يا ختي.. انا عايزه افضل كدا..
زنوبه : افتحك و تاخدي نص الفلوس بتاع حازم
انا : قلتلك لا. لو هتفتح مش هيكفيني اقل من متين جنيه..
زنوبه : يعني لو فيه حد يدفع كدا توافقي..
انا : افكر.. يلا ركزي يا متناكة...
زنوبه : لو تفتحي مخك معايا هنلعب بالفلوس لعب.. انا هشوف الزبون اللي يقدر فتحك يا بت..
انا : ااااه ايوا كدا... الحسي وبعدين نتكلم. اووووووف بعبصي قوي.. دخلي صباعك لاخره طيزي بتاكل فيا.. ااااااه.. ااااه.. هموت مش قادرة.. قربت اجيبهم.. يلا..
قامت وعملت مقص معايا. رجلينا بين بعض كسي على كسها وايدي ممدوده لكسها و ايدها على كسي.. وبدأنا ننيك بعض كدا... اووووووف احوووو ادعكي معايا يا بت.. وانا اقولها اهو.. اااااه اااااه.. كسي بيرزع كسها و كسها بيرزع في كسي و وندعك قوي.. اااااااااااااااااااه ا حوووو اووووووف... يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه.. اووووووف اممممم اححححح... نزلنا احنا الاتنين مع بعض و اترميت انا وهي على السرير من التعب..
نكمل الجزء الجاي...
4 年 前